Het Nationaal Archief wil zijn dienstverlening en bereikbaarheid steeds verder verbeteren. Daarom richten we één klantcontactcentrum in. Vanaf 1 oktober zijn we bereikbaar op dit e-mailadres: info@nationaalarchief.nl. En gaan we later dit jaar over op één telefoonnummer.
Het gebruik van twee aparte klantcontactcentra – een voor onze publieke dienstverlening (archiefonderzoek) en een voor overheden, regionaal historische centra en archiefinstellingen, komt hiermee te vervallen.
Één e-mailadres
Vanaf 1 oktober is het Nationaal Archief dus per e-mail bereikbaar via info@nationaalarchief.nl. Mails die op het oude adres binnenkomen worden automatisch doorgestuurd. De afzender ontvangt hiervan een melding. Alle berichten komen dus op de juiste plek terecht.
Één telefoonnummer, wanneer?
Na de invoering van één e-mailadres volgt de overgang naar één telefoonnummer. De exacte datum hiervoor maken we eind oktober/begin november bekend op o.a. deze website en via social media. Het oude nummer blijft voorlopig actief. Bellers worden in dat geval automatisch doorgeschakeld naar het klantcontactcentrum.
Wat merkt u van deze aanpassingen
Eigenlijk heel weinig. Voor een optimale bereikbaarheid blijven de oude en nieuwe mailadressen en telefoonnummers voorlopig naast elkaar bestaan. Uw vragen komen dus sowieso terecht bij het klantcontactcentrum. De nieuwe contactgegevens worden op onze website en overige uitingen aangepast, zodat u over de juiste informatie beschikt.
De tijden waarop we bereikbaar zijn veranderen niet. Onze openingstijden zijn vanwege Covid-19 wel aangepast. Zie ook onze website.
Betere dienstverlening
Mocht u vragen hebben over of suggesties hebben voor het verbeteren van onze dienstverlening, dan horen wij dat graag via info@nationaalarchief.nl of het contactformulier.